Ga naar de hoofdinhoud

Wat vind jij van het laden en lossen in de Nobelstraat?

Van "Aanpak opstapeling overlast Nobelstraat"

Ga naar het project

Bevoorrading van horeca en andere bedrijven in de Nobelstraat gebeurt op de stoepen of fietspaden in de Nobelstraat, of in de nabijgelegen zijstraten. Bevoorrading op de smalle stoep of fietspad leidt tot uitwijkmanoeuvres voor voetgangers en fietsers die dan over de rijweg moeten. In de vroege ochtend is er geluid van vrachtwagens die komen laden en lossen. 

Reacties(3)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Claudia Copier
Geplaatst door:Claudia Copier
4 jaar geleden
Het laden en lossen is vervelend, maar dat komt vooral omdat de rijbaan voor auto's alle ruimte opslokt. Dat de auto hier nog steeds alle ruimte krijgt, terwijl fietsers, die echt duidelijk in de meerderheid zijn, zich in grote getale over een smal fietspad moeten wurmen, is niet meer van deze tijd.
  • 1 like
Profiel van Eva Smits
Geplaatst door:Eva Smits
4 jaar geleden
Sinds de fietsenwinkel 030 zijn fietsen uitstalt voor de weg en daar permanent een bus voor plaatst (die er de hele dag staat, meermaals ook handhaving op gewezen inmiddels..), kunnen passanten daar niet meer langs en zoeken hun weg op het fietspad. Meerdere aanrijdingen gezien, is geen veilige situatie meer.
    Profiel van Steven de Vries
    Geplaatst door:Steven de Vries
    4 jaar geleden
    Ondanks dat er veel laad- en losplaatsen in de buurt zijn wordt er veel op het voetpad, fietspad of rijbaan geladen en gelost. Ik heb helaas al veel (bijna) ongelukken gezien, soms met ernstige gevolgen. Pijnlijk is het dat handhaving en politie vaak langsrijden zonder in te grijpen.

      Delen

      Geplaatst door

      Huidige status

      voorgesteld

      Tags

      Veiligheid
      Wonen
      Mobiliteit
      Openbare ruimtes en gebouwen