Ga naar de hoofdinhoud

Wat vind jij van het geluid door (uitgaans)publiek en evenementen?

Van "Aanpak opstapeling overlast Nobelstraat"

Ga naar het project

In de Nobelstaat is ook 's nachts veel publiek. Zij bezoeken de horeca in de straat of evenementen in de buurt (Lucasbolwerk, Janskerkhof en Lepelenburg). Ook lopen en fietsen veel mensen door de straat. Er zijn door de gemeente hoge geluidsniveaus gemeten. 

Reacties(2)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Jord van Es
Geplaatst door:Jord van Es
4 jaar geleden
Het is een aantal decennia nu wel bekend dat er uitgaanspubliek is in de Nobelstraat. Sinds 1636 ook dat er studenten zijn in Utrecht. Voor studenten valt momenteel veel uit elkaar, van energieverhogingen tot rente op de lening tot de crisis in het algemeen. Weinig plezier dus. De gemeente Utrecht doet er alles aan om de stad voor de andere bewoners leefbaar te maken, tot en met het verbieden van supermarkten na 22:00. Het zou me niet verbazen in deze trend binnenkort mensen in hesjes aan te treffen die iedereen verzoeken te fluisteren. Geluid is een bijkomstigheid van de aanwezigheid van mensen en dat hoort er helaas bij in een studentenstad. Laten we niet studenten en ondernemers nog meer benadelen.
    Profiel van Steven de Vries
    Geplaatst door:Steven de Vries
    4 jaar geleden
    Het geluid van bezoekers die schreeuwen, zingen en lallen is regelmatig zo heftig dat ik of één van mijn kinderen er wakker van word.

      Delen

      Geplaatst door

      Huidige status

      voorgesteld

      Tags

      Wonen
      Cultuur, sport en evenementen
      Openbare ruimtes en gebouwen
      Overige