Ga naar de hoofdinhoud

Wat vind jij van het fietsparkeren in de Nobelstraat?

Van "Aanpak opstapeling overlast Nobelstraat"

Ga naar het project

Zowel 's avonds als overdag is er in de Nobelstraat een tekort aan plekken om de fiets neer te zetten. De smalle stoepen staan soms overvol met fietsen, zodat voetgangers moeten uitwijken naar het fietspad. Geparkeerde fietsen vallen om en liggen soms op het fietspad.  

Reacties(1)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:onbekende auteur
4 jaar geleden
Er zijn veel fietsendieven in dit deel van het centrum. Gestolen fietsen worden regelmatig in de straat aangeboden. Er is ook weinig parkeerplek voor fietsen. Lucasbolwerk is hierdoor soms een domino voor fietsen. De kans dat je fiets wordt gestolen en/of kapot gaat is dus groot. Er zit geen openbare (bewaakte) fietsenstalling zoals op neude in dit deel van het centrum. Dit zou een goede toevoeging zijn. Een pand of binnenplaats vinden is wel nog een uitdaging. Ik weet niet hoe het zit met de vergunning van flink, maar dat pand zou misschien wel groot genoeg zijn?
  • 1 like

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld

Tags

Wonen
Mobiliteit
Openbare ruimtes en gebouwen