Ga naar de hoofdinhoud

Veiligheid voetgangers en meer sfeer en groen + veilige fietspaden

Van "Bouwontwikkelingen Winkelcentrum Nova Kanaleneiland"

Ga naar het project

Ik mis gezelligheid en sfeer rondom het winkelcentrum. Er ligt vaak enorm veel afval wat rond gaat zwerven, kan dit beter opgevangen worden? Ook zijn er geen veilige plekken voor voetgangers om over te steken (vanaf de eisenhowerlaan). Verder sfeer toevoegen door gezellige (zit)plekjes, bomen en ander groen.

Reacties

om te kunnen reageren.
Totaal aantal likes: 2, totaal aantal dislikes: 0
. Log in om te reageren.

Delen

Geplaatst door

Huidige status

voorgesteld