Veiligheid bij lage weide
Van "Doorfietsroute Lage Weide - Houten"
Ga naar het project
Vanaf het moment dat je het lange fietspad langs het amsterdamrijnkanaal afslaat richting energiehaven zijn de fietspaden en de verlichting erg slecht. Als vrouw voelt dat stuk donker en onveilig. Nu in de zomer gaat het wel, maar vanaf het moment dat de zon eerder ondergaat is het spannend fietsen daar. Goede verlichting en vooral overzicht van alle kanten waar er mensen vandaan kunnen komen zou fijn zijn.
verder is er op lage weide al enige tijd het fietspad niet goed begaanbaar, waardoor je als fietser tussen de vrachtwagens door moet. Ook hier zou goede verlichting op de punten waar vrachtwagens en auto’s komen erg gewenst zijn!
Reacties
Reageren in dit project is momenteel uitgeschakeld.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
