Ten Veldestraat
Van "Hindersteinlaan voorkeurslocatie voor nieuwe middelbare school"
Ga naar het project

Nu staan er op deze plek in De Meern oude gebouwen waar basisscholen in zaten, deze gebouwen zijn straks niet meer nodig. Als de nieuwe middelbare school hier gebouwd wordt, komt er in het gebouw één gymzaal, die de huidige gymzaal op deze plek vervangt. Er is niet voldoende ruimte voor de drie gymzalen voor de middelbare school. Mogelijk komen deze gymzalen op een plek aan Boteyken op iets meer dan een kilometer afstand van het schoolgebouw.
Wat vind je van een middelbare school op deze locatie? Waarom zou deze plek geschikt zijn? Waarom niet? Hoe kijk je als omwonende naar deze locatie? Hoe kijk je als ouder of leerling naar deze plek voor een middelbare school?
