Ga naar de hoofdinhoud

Op de Kameleon komen bankjes en een picknicktafel

Van "Opknappen Kameleon"

Ga naar het project

De nieuwe Kameleon is niet alleen een speelplaats, maar ook een ontmoetingsplek. Door bankjes en een picknicktafel kan de buurt elkaar hier ontmoeten. Ook kun je hier een fijn plekje in de buitenlucht zoeken, bijvoorbeeld om te lezen. Wat vind jij hiervan?

Reacties(7)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Graag wel bankjes en een picknicktafel. Tijdens het spelen van de kinderen wil je ergens kunnen zitten. Hoe je voorkomt dat dit een hangplek wordt waardoor het ook direct een verzamelplek wordt voor rommel, sigerattenpeuken en glas heb ik nog geen oplossing voor zonder een hek te plaatsen zoals bij Noorderpark en de torteltuin (bij voorkeur geen hek, maar als het niet anders kan...)
    Ik vrees dat het van bankjes en tafels eerder een hangplek wordt
      Profiel van Lennart Nout
      Geplaatst door:Lennart Nout
      3 jaar geleden
      Wel fijn om ergens te kunnen zitten terwijl de kinderen aan het spelen zijn. Dus bankjes en een picknicktafel lijkt me een goed idee.
        Profiel van Kaatje null
        Geplaatst door:Kaatje
        3 jaar geleden
        @Lennart Nout er zijn bankjes in de speeltuin waar je kan zitten terwijl de kinderen spelen . Alleen de hekken is voor de veiligheid voor de kinderen .
          Profiel van Lennart Nout
          Geplaatst door:Lennart Nout
          3 jaar geleden
          @kaatje Ja maar die speeltuin wordt dus openbaar, de hekken gaan weg, dus dan is het wel fijn als er een bankje blijft staan :)
            Profiel van Kaatje null
            Geplaatst door:Kaatje
            3 jaar geleden
            @Lennart Nout en daar baal ik al van dat het openbaar wordt ppfff en je kan ook naar het park en verder op bij de rode touwen en dan neem je een stoeltje mee😊
              Profiel van Kaatje null
              Geplaatst door:Kaatje
              3 jaar geleden
              Nou liever niet . Want als het openbaar is met leuke bankjes dan wordt het in het weekend vanaf donderdag avond waarschijnlijk een plek om nog even te hangen als ze uit de stad komen . Wij zijn aan de hoveniersstraat een doorgang van fietsers vanaf de stad . Leuk idee maar NEE !!!
              • 1 like

              Delen

              Geplaatst door

              Huidige status

              voorgesteld