Op de hoek van de Churchilllaan en de Beneluxlaan is oversteken voor voetgangers onveilig. automobilisten maken u-bocht
Van "Bouwontwikkelingen Winkelcentrum Nova Kanaleneiland"
Ga naar het project
Automobilisten maken een illegale u-bocht en dat zorgt voor een onveilige situatie als je daar als voetganger loopt. Ik heb dat zelf regelmatig meegemaakt. Dan heb je groen licht als voetganger en opeens op dat moment probeert een auto de bocht te nemen voor je voeten. Dat verhoogt het risico op ongelukken. Dat moet worden aangepakt zodat de automobilist niet meer die bocht kan nemen wat niet is toegestaan ook volgens de geldende verkeersregels daar.
Reacties
om te kunnen reageren.
Totaal aantal likes: 2, totaal aantal dislikes: 0
. Log in om te reageren.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
