Ga naar de hoofdinhoud

Niet ten koste van alles

Van "Doorfietsroute Lage Weide - Houten"

Ga naar het project

Leuk dat er weer een fietsroute bijkomt. Die moet uiteraard veilig zijn. De fiets lobby in Utrecht gaat veel te ver. De hele stad slipt dicht en wordt onbereikbaar voor autos en in veel gevallen ook onveilog voor voetgangers. Fietsen is gezond en prima voor het milieu besef dat NL een zware uitzondering is op de rest van de wereld waar niemand zo veel fietst. Deze nieuwe route mag autos niet verder belemmeren. Werk aub met stoplichten dat is duidelijker en veiliger.

Reacties

Reageren in dit project is momenteel uitgeschakeld.

Delen

Geplaatst door

onbekende auteur op 2 juni 2026

Huidige status

voorgesteld