Ga naar de hoofdinhoud

Met verontwaardiging vernemen we dat dit plan al een weer enkele maanden in de lucht is en de bewoners weten van niets ?

Van "Zon op A12"

Ga naar het project

Vanmorgen staan 2 werknemers gemeente Utrecht voor de deur met de vraag wat we van het voornemen vinden om zonnepanelen te plaatsen op de geluidswal langs de A12. Ze vonden het vreemd dat geen enkele bewoner op de infoavond was geweest.

Tja, als de bewoners allemaal de berichtgeving missen en de inschrijfdatum 1 mei jl. is dan passer je onbewust of doelbewust inspraak van de bewoners die er last van kunnen hebben aangezien we alle aan de zuidkant in het mooie Reyerscop wonen!!

Wat ging er fout???

Het hele traject moet mijn inziens opnieuw zodat we een eerlijk mede zeggenschap krijgen en de opkomt bij de infoavond dan meer dan 7 personen zal zijn. Alleen dan laat je zien dat we inbreng hebben in de voorgestelde plannen.

Officiële updates

Laatste update: 27 mei 2026

Reacties

om te kunnen reageren.
Totaal aantal likes: 1, totaal aantal dislikes: 0
. Log in om te reageren.

Delen

Huidige status

voorgesteld