Dank voor uw reactie. Vanwege de beperkte ruimte moeten we keuzes maken. In de straten is er ook ruimte nodig voor groen en fietsparkeren. Daarom worden er een aantal autoparkeerplaatsen weggehaald. Een link naar de samenvatting van het plan vindt u bij fase 3 van deze projectpagina. In hoofdstuk 4 van de samenvatting vindt u de ideeën voor de Willem van Noortstraat. Graag horen wij uw reactie op de plannen.
Meer fietsenrekken, minder autoparkeerplekken
Van "Tuinwijkroute"
Ga naar het project
Parkeerdruk lijkt laag, vaak veel lege plekken. Beter om te gebruiken voor fietsparkeren en groen
Officiële updates
Laatste update: 28 januari 2025
Geplaatst op 28 januari 2025
Reacties
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
