Ga naar de hoofdinhoud

Levendige plint aan de Beneluxlaan

Van "Bouwontwikkelingen Winkelcentrum Nova Kanaleneiland"

Ga naar het project

Het zou top zijn als de plint aan de Beneluxlaan wat levendiger en groener wordt!

Op dit moment zit aan deze kant alleen een SportCity, en die is ’s avonds al vrij vroeg sluit. Verder zijn er wat parkeerplekken. Daardoor voelt het nu als een wat kille plint waar je ’s avonds eigenlijk liever niet langs loopt.

De SportCity helpt al wel enorm. Dus die zou ik daar zeker niet weghalen.

Als er wat meer activiteit of een gezelliger sfeer zou zijn, bijvoorbeeld nog iets erbij wat 'savonds ook open is. Een cafe of kroegje? En wat ramen zoals nu bij sportcity is, zou dat al veel bijdragen aan het gevoel van veiligheid.

Een paar voorbeelden van dingen die 'savonds open kunnen zijn:

  • Boardgame Cafe (misschien zonder drank schenken)
  • Cursussen/Workshops plek
  • Indoor Padel/Squash
  • Klimhal

Reacties(2)

om te kunnen reageren.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Lotte Heuvel
Geplaatst door:Lotte Heuvel
1 week geleden
Ja, heel tof!!
  • geen likes
Profiel van Joffrey Billand
Geplaatst door:Joffrey Billand
2 weken geleden
Ziet goed it! Wat een top idee!
  • 1 like
Totaal aantal likes: 6, totaal aantal dislikes: 0
. Log in om te reageren.

Delen

Huidige status

voorgesteld