Ga naar de hoofdinhoud

Hoe beleef je graag de natuur?

Van "Landschap, natuur en groen"

Ga naar het project

Vogels kijken, genieten van wat je ziet, de natuur bestuderen of wandelen. Wat zou jij willen in het Nedereindse Park? 

Reacties(38)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Ruimte voor de natuur. Met natuur bedoel ik dat het ecologisch klopt. Geen zonnepanelen op het water, omdat de watervogels ruimte nodig hebben, zowel op het water als in de omringende weilanden. Verder een pad rondom de plas waar ook mensen met rolstoel of scootmobiel op kunnen rijden.
    Laat de natuur z’n gang gaan. De wandelpaden en fietspaden beheren zoals dat passend is voor een gebied als deze. Niet te strak. Wel toegankelijk. Beheer zoals nu met oa schapen die grazen. Vul niet alles in. Geen zonnepanelen.
      Profiel van Remco Gouw
      Geplaatst door:Remco Gouw
      3 jaar geleden
      Natuur zonder hekken, zonnepanelen, woonwijken aan de rand. Blijf gewoon met je tengels er vanaf.
        Profiel van Cor Stoops
        Geplaatst door:Cor Stoops
        3 jaar geleden
        Zeker waar, eerst bekijken weg en bult groene troep?? Beter uitzicht ovet de mooie plas,
          Profiel van Maurice Kassing
          Geplaatst door:Maurice Kassing
          3 jaar geleden
          Maak de wandel-/hardlooproute aan de oostkant ook aantrekkelijk; nu loop je achter oude vervallen hekken en erg stil gebied langs
            Profiel van Mie Looij
            Geplaatst door:Mie Looij
            3 jaar geleden
            Graag de hekken weg, geen zonnepanelen, bankjes met prullenbakken, plukbloemen lang de paden, honden zakjes automaat! (Geen kakje zonder zakje). Rust en ruimte, zoals het nu ook is.
              Geplaatst door:onbekende auteur
              3 jaar geleden
              1)Zonnepanelen alleen langs de A2 zo hoog, dat het ook als geluidswal fungeert. 2) Meer zitbanken en afvalbakken rond de plas 3) Verhoog de berg achter de skibaan, plant er naaldbomen, met wandel en mtb-paden. 4) Haal alle hekken weg, dit verstoort het " Natuurgevoel" van de mooie Nedereindseberg en -plas.
                Profiel van M Thorn
                Geplaatst door:M Thorn
                3 jaar geleden
                Wandelen en genieten van het open uitzicht over het water en het aangrenzende weiland. Genieten van de verschillende bloemen en vogelsoorten. Af en toe hard lopen. De lelijke hekken en rommel probeer ik te negeren.
                  Twee aparte hondenparken, een voor grotere en een voor kleinere honden. Zonnepanelen liever niet, volgens recente onderzoeken komt er vaak veel vervuiling in de de bodem terecht op plaatsen waar deze staan opgesteld (lood onder andere!). Verder zou het heel fijn zijn om te kunnen wandelen, misschien zoals nu kan in Leidsche Rijn in het Maxima park.
                    Profiel van Michelle Troost
                    Geplaatst door:Michelle Troost
                    3 jaar geleden
                    Als hardloper is het een heel fijn gebied om te lopen. Het is in de wijde omgeving 1 van de weinig plekken waar je op een fijne manier hoogtemeters kunt trainen zonder naar de Heuvelrug te moeten rijden. Dit graag behouden.

                      Delen

                      Geplaatst door

                      Huidige status

                      voorgesteld