Hoe beleef je graag de natuur?
Van "Landschap, natuur en groen"
Ga naar het project

Vogels kijken, genieten van wat je ziet, de natuur bestuderen of wandelen. Wat zou jij willen in het Nedereindse Park?
Reacties(38)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Margriet van der Sloot
Geplaatst door:Margriet van der Sloot
3 jaar geleden
Ruimte voor de natuur. Met natuur bedoel ik dat het ecologisch klopt.
Geen zonnepanelen op het water, omdat de watervogels ruimte nodig hebben, zowel op het water als in de omringende weilanden.
Verder een pad rondom de plas waar ook mensen met rolstoel of scootmobiel op kunnen rijden.
Profiel van Margreet Van Dijk
Geplaatst door:Margreet Van Dijk
3 jaar geleden
Laat de natuur z’n gang gaan. De wandelpaden en fietspaden beheren zoals dat passend is voor een gebied als deze. Niet te strak. Wel toegankelijk. Beheer zoals nu met oa schapen die grazen. Vul niet alles in.
Geen zonnepanelen.
Profiel van Remco Gouw
Geplaatst door:Remco Gouw
3 jaar geleden
Natuur zonder hekken, zonnepanelen, woonwijken aan de rand. Blijf gewoon met je tengels er vanaf.
Profiel van Cor Stoops
Geplaatst door:Cor Stoops
3 jaar geleden
Zeker waar, eerst bekijken weg en bult groene troep?? Beter uitzicht ovet de mooie plas,
Profiel van Maurice Kassing
Geplaatst door:Maurice Kassing
3 jaar geleden
Maak de wandel-/hardlooproute aan de oostkant ook aantrekkelijk; nu loop je achter oude vervallen hekken en erg stil gebied langs
Profiel van Mie Looij
Geplaatst door:Mie Looij
3 jaar geleden
Graag de hekken weg, geen zonnepanelen, bankjes met prullenbakken, plukbloemen lang de paden, honden zakjes automaat! (Geen kakje zonder zakje).
Rust en ruimte, zoals het nu ook is.
Geplaatst door:onbekende auteur
3 jaar geleden
1)Zonnepanelen alleen langs de A2 zo hoog, dat het ook als geluidswal fungeert.
2) Meer zitbanken en afvalbakken rond de plas
3) Verhoog de berg achter de skibaan, plant er naaldbomen, met wandel en mtb-paden.
4) Haal alle hekken weg, dit verstoort het " Natuurgevoel" van de mooie Nedereindseberg en -plas.
Profiel van M Thorn
Geplaatst door:M Thorn
3 jaar geleden
Wandelen en genieten van het open uitzicht over het water en het aangrenzende weiland. Genieten van de verschillende bloemen en vogelsoorten. Af en toe hard lopen. De lelijke hekken en rommel probeer ik te negeren.
Profiel van Boriana Stoynova
Geplaatst door:Boriana Stoynova
3 jaar geleden
Twee aparte hondenparken, een voor grotere en een voor kleinere honden. Zonnepanelen liever niet, volgens recente onderzoeken komt er vaak veel vervuiling in de de bodem terecht op plaatsen waar deze staan opgesteld (lood onder andere!).
Verder zou het heel fijn zijn om te kunnen wandelen, misschien zoals nu kan in Leidsche Rijn in het Maxima park.
Profiel van Michelle Troost
Geplaatst door:Michelle Troost
3 jaar geleden
Als hardloper is het een heel fijn gebied om te lopen. Het is in de wijde omgeving 1 van de weinig plekken waar je op een fijne manier hoogtemeters kunt trainen zonder naar de Heuvelrug te moeten rijden. Dit graag behouden.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
