Dank voor uw reactie. We halen het hek rondom het Willem van Noortplantsoen weg en houden rekening met logische looproutes. Hiermee betrekken we het plantsoen meer bij het Willem van Noortplein. Van het Willem van Noortplein maken we meer één ruimte waarbij we de straat en de stoep op gelijke hoogte brengen. Ook maken we meer ruimte om op het plein te verblijven. Een link naar de samenvatting van het plan vindt u bij fase 3 van deze projectpagina. In deze samenvatting vindt u in hoofdstuk 5 de ideeën voor het Willem van Noortplein. Graag horen wij uw reactie op de plannen.
Hek weg rond plantsoen, gelijkvloers maken van de wegen en stoepen
Van "Tuinwijkroute"
Ga naar het project
Gelijk aan de inrichting van de kruising van Ostadelaan en Bosboomstraat zou het mooi zijn als we op het Willem van Noortplein ook alle verkeer de ruimte geven, maar niet scheiden. Daarmee verlagen we de snelheid van alle verkeer, omdat men beter op elkaar let. Daarbij zou het weghalen van het hek rond het grasveldje enorm leuk zijn. En misschien het gras vervangen door meer bomen en bankjes waar men elkaar kan ontmoeten?
Officiële updates
Laatste update: 28 januari 2025
Geplaatst op 28 januari 2025
Reacties(2)
Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:Anoniem
2 jaar geleden
Het hekje rond het plantsoen vind ik charmant en ik vind het prettig dat honden, kinderen en voetballen er niet uit kunnen vliegen. De twee toegangen zijn voldoende wat mij betreft. Er zouden van mij delen met bloemrijk grasland gemaakt kunnen worden. Bijvoorbeeld op de verhoging.
Geplaatst door:Anoniem
2 jaar geleden
Het verlagen van de snelheid lijkt mij een heel goed idee. Maar niet scheiden van verkeer kan ook meer gevaar opleveren.
Weghalen van het hek rondom het grasveld is een heel goed idee. Nu komen er weinig mensen.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
