Ga naar de hoofdinhoud

Hek weg rond plantsoen, gelijkvloers maken van de wegen en stoepen

Van "Tuinwijkroute"

Ga naar het project

Gelijk aan de inrichting van de kruising van Ostadelaan en Bosboomstraat zou het mooi zijn als we op het Willem van Noortplein ook alle verkeer de ruimte geven, maar niet scheiden. Daarmee verlagen we de snelheid van alle verkeer, omdat men beter op elkaar let. Daarbij zou het weghalen van het hek rond het grasveldje enorm leuk zijn. En misschien het gras vervangen door meer bomen en bankjes waar men elkaar kan ontmoeten?

Officiële updates

Laatste update: 28 januari 2025

Reacties(2)

Meest recente reacties zijn geladen.
Geplaatst door:
2 jaar geleden
Het hekje rond het plantsoen vind ik charmant en ik vind het prettig dat honden, kinderen en voetballen er niet uit kunnen vliegen. De twee toegangen zijn voldoende wat mij betreft. Er zouden van mij delen met bloemrijk grasland gemaakt kunnen worden. Bijvoorbeeld op de verhoging.
  • 1 like
Geplaatst door:
2 jaar geleden
Het verlagen van de snelheid lijkt mij een heel goed idee. Maar niet scheiden van verkeer kan ook meer gevaar opleveren. Weghalen van het hek rondom het grasveld is een heel goed idee. Nu komen er weinig mensen.
  • 1 like

Delen

Geplaatst door

op 29 november 2023

Huidige status

voorgesteld