Ga naar de hoofdinhoud

Hoe schoon vind jij de Nobelstraat?

Van "Aanpak opstapeling overlast Nobelstraat"

Ga naar het project

Elke ochtend vroeg wordt de Nobelstraat schoongemaakt, en later op de dag nog een keer. Dit doet de veegploeg van de gemeente. Toch blijft er vuil liggen, bijvoorbeeld in voegen tussen de tegels. Het vuilnis wordt door bewoners op straat aangeboden (er zijn geen ondergrondse containers). Ondernemers en bewoners moeten zelf hun muren, portieken en ramen schoonmaken. 

Reacties(2)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Eva Smits
Geplaatst door:Eva Smits
4 jaar geleden
De prullenbakken puilen regelmatig uit (bijvoorbeeld hoek Nobelstraat-Ambachtstraat) van afval wat er op/ er naast gedumpt wordt. Ik zie wel dat actief dit vuil tussen de rondes door opgehaald wordt. Uitgaans-afval wordt doorgaans wel 's morgens met de veegkarren opgeruimd maar er is veel overlast van glas op straat (lekke banden!). De straat oogt snel vuil en rommelig.
  • 1 like
Profiel van Steven de Vries
Geplaatst door:Steven de Vries
4 jaar geleden
Door de grote hoeveelheid functies en bezoekers in combinatie met een rommelige inrichting is het regelmatig erg vies.

    Delen

    Geplaatst door

    Huidige status

    voorgesteld

    Tags

    Openbare diensten
    Netheid en afval
    Openbare ruimtes en gebouwen