Heb je ideeën voor de natuurspeeltuin?
Van "Sport, bewegen en recreatie"
Ga naar het project

Er komt een natuurspeeltuin in het park. Ravotten in de natuur, klimmen en klauteren, spelen met water en zand, wat zie jij voor je?
Reacties(4)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Marie-José de Zeeuw
Geplaatst door:Marie-José de Zeeuw
3 jaar geleden
Prima om een speeltuin voor de jeugd te maken. Maar met mijn 62 jaren zou ik er ook best gebruik van willen maken. Dus misschien ook schommels e.d. voor ouderen? Zodat wij ook nog aan de nodige beweging toekomen.
Profiel van Tania Timmer
Geplaatst door:Tania Timmer
3 jaar geleden
Ik zou graag een Oerrrr natuurspeelplaats willen, met waterpomp, zandhoop en boomstammen om op te klauteren
Profiel van J Melis
Geplaatst door:J Melis
3 jaar geleden
Geen speeltuin, dit wordt dan weer een hangplek ipv natuurgebied
Profiel van Cor Stoops
Geplaatst door:Cor Stoops
3 jaar geleden
Goed dat er aan de jeugd gedacht wordt, maar we moeten ook aan oudere denken, bv. banken rond de plassen. maar nog belangrijker is dat er weer gezwommen kan worden door jong en oud. Fouten herstellen. Voorbeeld pomp de plassen (tijdelijk) leeg haal rotzooi van de bodem of dek het af, zodat als er weer water in komt er gezwommen kan worden. Dat is recreeren.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
