Groen en veilig
Van "Doorfietsroute Lage Weide - Houten"
Ga naar het project
Ik vind het belangrijk dat het een aantrekkelijke fietsroute is met voldoende groen en schaduw, zodat het ook tijdens hete dagen fijn is om te fietsen. Daarnaast zijn er nu een aantal plekken, met name richting LW en net ten zuiden daarvan, dke richting de avonduren minder veilig voelen, zeker voor alleen fietsende vrouwen. De fietsbrug is ook erg smal en eng.
Reacties
Reageren in dit project is momenteel uitgeschakeld.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
