Goed plan
Van "Doorfietsroute Lage Weide - Houten"
Ga naar het project
Mijn punten zijn.
Ik kom er bij de nedal op prima fietspad.
Bij de bocht bij pouw hebben de auto's voorrang prima is dat alleen ze nemen altijd de binnen bocht met daar bij dat je als fietser niet door de pallets met stenen kan kijken is het daar altijd gevaarlijk.
Dan erger ik me aan de lunch wandellaars! Met zijn drieën midden op het fietspad van weerskanten.
Wat ik jammer vind is dat het industrieterrein de liesbos niet in het plan zit dat noemen we onder de collega's het zelfmoord fietspad.
Verder gaat alles goed hoor.
Groet Huub
Reacties
Reageren in dit project is momenteel uitgeschakeld.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
