Fietsen krijgen meer ruimte dan auto's
Van "Opknappen Kameleon"
Ga naar het project

Door fietsenstallingen rondom de Kameleon te plaatsen, krijgen fietsen meer ruimte. Dit gaat ten koste van de ruimte die auto's nu hebben, bijvoorbeeld doordat er parkeerplekken worden opgeheven. Wat vind jij belangrijk?
Reacties(4)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Mirte Van der Wiel
Geplaatst door:Mirte Van der Wiel
3 jaar geleden
Iets meer openbare ruimte om je fiets te stallen zou wel fijn zijn. Inderdaad stallen veel mensen nu de fiets in de voortuin maar die zou beter opgeofferd kunnen worden voor groen. Dit hebben wij wel gedaan maar kunnen nooit goed onze fietsen kwijt in de bestaande fietsrekken. Maar een fietsenstalling is niet nodig, iets meer fietsreizen is voldoende.
Profiel van Robin van der Plas
Geplaatst door:Robin van der Plas
3 jaar geleden
Voorstander van weghalen van parkeerplekken (bijvoorbeeld voor meer groen), maar denk niet vervangen door fietsenrekken. Fietsenrekken trekken fietsen aan terwijl de meeste bewoners een plek hebben bij huis om de fiets te stallen
Profiel van Kaatje null
Geplaatst door:Kaatje
3 jaar geleden
Dat moet zeker niet gebeuren dat wordt een zooitje in de wijk . Het moet een speeltuin blijven zodat de kinderen veilig kunnen spelen . Dus het liefst met hekken erom heen. Voetbal kooi mag weg dat veroorzaakt geluidsoverlast. Zou graag wat fitness apparaten willen zien. En veel groen erom heen
Profiel van R Heus
Geplaatst door:R Heus
3 jaar geleden
Sorry een fietsenstalling zie ik niet zitten.
Als je denkt dat alleen de buurt fietsen er gestald zullen worden dan heb je het mooi mis. Elk huis heeft een tuin/schuur of berging.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
