De voetbalkooi/basketbalkooi op de Kameleon moet blijven
Van "Opknappen Kameleon"
Ga naar het project

Op de huidige Kameleon staat in het midden een voetbal-/basketbalkooi. Wil jij dat deze blijft of heb jij een ander idee?
Reacties(10)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Mirte Van der Wiel
Geplaatst door:Mirte Van der Wiel
3 jaar geleden
Van mij mag de voetbalkooi verdwijnen. Het geeft overlast en is een doorn in het oog.
Profiel van Robin van der Plas
Geplaatst door:Robin van der Plas
3 jaar geleden
Ik kan me voorstellen dat de kooi overlast geeft voor bewoners dichtbij. Daarom dat stuk ook gebruiken voor groen speelgebied
Profiel van Lennart Nout
Geplaatst door:Lennart Nout
3 jaar geleden
De voetbalkooi wordt superveel gebruikt, dus ik zou hem zeker houden, maar misschien verdiept aanleggen met een zachte ondergrond zodat hij minder geluidsoverlast oplevert. Als we een gezonde jeugd willen moeten er wel genoeg plekken zijn om te sporten.
Profiel van Kaatje null
Geplaatst door:Kaatje
3 jaar geleden
@Lennart Nout er is bij de rode touwen genoeg speelruimte op te voetballen en veel groen . Maar de overlast van de voetbalkooi is vreselijk. Ik zie hem graag verplaatsen naar de rode touwen en meer apparaten om te sporten dat zou wel leuk zijn
Profiel van Lennart Nout
Geplaatst door:Lennart Nout
3 jaar geleden
@kaatje Volgens mij maakt de kooi zoveel herrie door de gebruikte materialen. Als het allemaal minder hard kan dan scheelt dat heel veel toch?
Profiel van Kaatje null
Geplaatst door:Kaatje
3 jaar geleden
@Lennart Nout ja en het liefst bij de rode touwen hahaha is een zachte ondergrond .... En ja de kooi en ondergrond maken de herrie . Maar we zullen zien wat er gaat gebeuren
Profiel van Paulien van Schaik
Geplaatst door:Paulien van Schaik
3 jaar geleden
@kaatje
Besluit van gemeenteraad is, méér groen de helft van totale plek!
Ik begrijp de stelling niet, die kooi neemt 50% van de totale ruimte!!
🤔
Profiel van Kaatje null
Geplaatst door:Kaatje
3 jaar geleden
Aub haal dat ding weg is een doorn in ons oog aan de hoveniersstraat waar we duidelijk veel overlast er van hebben en idd veel in de avond/nacht !!!
Profiel van R Heus
Geplaatst door:R Heus
3 jaar geleden
De zogenaamde voetbal/basket kooi moet gewoon weg!! Bewoners die aan de kooi grenzen ervaren gigantische overlast en niet eens van overdag maar savonds/snachts!
Profiel van Paulien van Schaik
Geplaatst door:Paulien van Schaik
3 jaar geleden
Voetbal/basket kooi geeft bij gebruik veel geluidsoverlast aangrenzende woningen.
Met name in avond en nacht! Overdag is er nauwelijks activiteit in de kooi
Bovendien neemt het onnodig veel ruimte in, ruimte die m.i beter ingericht kan worden dmv sporttoestellen en groen
Een voetbalkooi zo dicht op woningen is geen juist besluit, daarom weg en/ of verplaatsen.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
