Ga naar de hoofdinhoud

De voetbalkooi/basketbalkooi op de Kameleon moet blijven

Van "Opknappen Kameleon"

Ga naar het project

Op de huidige Kameleon staat in het midden een voetbal-/basketbalkooi. Wil jij dat deze blijft of heb jij een ander idee?

Reacties(10)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Van mij mag de voetbalkooi verdwijnen. Het geeft overlast en is een doorn in het oog.
    Ik kan me voorstellen dat de kooi overlast geeft voor bewoners dichtbij. Daarom dat stuk ook gebruiken voor groen speelgebied
      Profiel van Lennart Nout
      Geplaatst door:Lennart Nout
      3 jaar geleden
      De voetbalkooi wordt superveel gebruikt, dus ik zou hem zeker houden, maar misschien verdiept aanleggen met een zachte ondergrond zodat hij minder geluidsoverlast oplevert. Als we een gezonde jeugd willen moeten er wel genoeg plekken zijn om te sporten.
        Profiel van Kaatje null
        Geplaatst door:Kaatje
        3 jaar geleden
        @Lennart Nout er is bij de rode touwen genoeg speelruimte op te voetballen en veel groen . Maar de overlast van de voetbalkooi is vreselijk. Ik zie hem graag verplaatsen naar de rode touwen en meer apparaten om te sporten dat zou wel leuk zijn
        • 1 like
        Profiel van Lennart Nout
        Geplaatst door:Lennart Nout
        3 jaar geleden
        @kaatje Volgens mij maakt de kooi zoveel herrie door de gebruikte materialen. Als het allemaal minder hard kan dan scheelt dat heel veel toch?
          Profiel van Kaatje null
          Geplaatst door:Kaatje
          3 jaar geleden
          @Lennart Nout ja en het liefst bij de rode touwen hahaha is een zachte ondergrond .... En ja de kooi en ondergrond maken de herrie . Maar we zullen zien wat er gaat gebeuren
            @kaatje Besluit van gemeenteraad is, méér groen de helft van totale plek! Ik begrijp de stelling niet, die kooi neemt 50% van de totale ruimte!! 🤔
              Profiel van Kaatje null
              Geplaatst door:Kaatje
              3 jaar geleden
              Aub haal dat ding weg is een doorn in ons oog aan de hoveniersstraat waar we duidelijk veel overlast er van hebben en idd veel in de avond/nacht !!!
                Profiel van R Heus
                Geplaatst door:R Heus
                3 jaar geleden
                De zogenaamde voetbal/basket kooi moet gewoon weg!! Bewoners die aan de kooi grenzen ervaren gigantische overlast en niet eens van overdag maar savonds/snachts!
                • 1 like
                Voetbal/basket kooi geeft bij gebruik veel geluidsoverlast aangrenzende woningen. Met name in avond en nacht! Overdag is er nauwelijks activiteit in de kooi Bovendien neemt het onnodig veel ruimte in, ruimte die m.i beter ingericht kan worden dmv sporttoestellen en groen Een voetbalkooi zo dicht op woningen is geen juist besluit, daarom weg en/ of verplaatsen.
                • 1 like

                Delen

                Geplaatst door

                Huidige status

                voorgesteld