Ga naar de hoofdinhoud

Boven op de berg in het 'Bethlehempark'

Van "In elke wijk een grote herinneringsboom!"

Ga naar het project

nadat het me gelukt is om voor de buurt een prachtig park voor elkaar te krijgen en met heel veel groen (in het stenige Pijlsweerd) en groene long naast de Amsterdamsestraatweg voor elkaar te krijgen, zou het mooi zijn als dit park, waarvan sinds de herinrichting zoveel buurtgenoten genieten, zou worden bezegeld met een prachtige Linde. Liefst midden op de berg in het park, maar als dit niet mogelijk is elders in het park waar ruimte is (en dat is er genoeg). De boom zal voor nog meer schaduw zorgen voor de vele picknickende buurtgenoten die hier in de zomer veelal hun avondmaal komen nuttigen. Daarnaast een mooie bezegeling zijn van het park dat nooit is heropend na de herinrichting, noiit ene naam heeft gekregen maar dat een toegevoegde waarde is geworden voor de leefbaarheid in Pijlsweerd. En grote eer of festiviteiten rondom een opening of naam is ook niet wat wij beogen. het is goed zo, maar een extra boom van de stad voor de buurt zou wel een heel mooi cadeau zijn. Zeker in Pijlsweerd, wat steeds voller en steniger wordt.

Reacties

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.

Delen

Geplaatst door

onbekende auteur op 9 juni 2021

Huidige status

gezien

Locatie

Unable to display map. WebGL2 support is required.
Ensure that your browser and hardware meet the minimum requirements.
https://esriurl.com/webgl-faq
Powered by Esri