Aanpassen van paden?
Van "Recreatie op de Nedereindse Plas"
Ga naar het project

Een idee is dat we de paden die er al zijn verbeteren, uitbreiden of rolstoelvriendelijker maken. Zodat je in het gebied beter kunt wandelen, hardlopen of fietsen.
Goed idee (duimpje omhoog) of slecht idee (duimpje omlaag)? Als je wilt kun je een toelichting geven.
Reacties(66)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van M Bon
Geplaatst door:M Bon
5 jaar geleden
Niet nodig, hoe het nu is, is perfect. Voor elk wat wils. Hoe breder hoe harder er gereden wordt en hoe meer asfalt hoe minder natuur.
Profiel van Paul Van heezik
Geplaatst door:Paul Van heezik
5 jaar geleden
Wellicht is er een koppeling mogelijk in de vorm van fiets/ wandelpaden met het aangelegde bos bij de noord ijsseldijk
Profiel van Lie D
Geplaatst door:Lie D
5 jaar geleden
Graag aparte fiets- en wandelpaden. Nu zijn er vaak ergernissen tussen fietsers en wandelaars.
Profiel van Nico Steenbeek
Geplaatst door:Nico Steenbeek
5 jaar geleden
Wellicht zou het pad tussen de plassen door, wat verbreding mogen hebben. Zwalkende eBikes en vele passanten, die elkaar willen passeren, in hun activiteit lopen veelvuldig vast.
Profiel van Nico Steenbeek
Geplaatst door:Nico Steenbeek
5 jaar geleden
Er zijn genoeg paden om verschillende gebruikers langs elkaar te laten bewegen, waarbij trailers en MTBers over dezelfde paden kunnen. Mooi zou het echter zijn als deze paden eens in de 2 jaar weer 2 voeten breed worden gemaakt. Wellicht zijn daar ook vrijwilligers voor te vinden, die een beetje support krijgen van wat materiaal (bij deze 😄)
Profiel van Govert van Ginkel
Geplaatst door:Govert van Ginkel
5 jaar geleden
Het doorgaande pad naar IJsselstein kan breder zodat fietsers en voetgangers beiden makkelijk langs elkaar kunnen gaan.
Profiel van Jil de Graaf
Geplaatst door:Jil de Graaf
5 jaar geleden
Fietspad (in het midden) aan de zijkant voorzien van struikjes zodat je ernaast met de hond kan wandelen.
Pad rondom skeelertoegankelijk zou ook top zijn.
Profiel van Corine van Wijk-Edskes
Geplaatst door:Corine van Wijk-Edskes
5 jaar geleden
Ik zou de wandelpaden meer natuurlijk maken en de asfaltweg aan a2 kant vervangen door grint/gravel. Dan wordt het midden pad voor de fietsers en de wandelaars kunnen dan om de plas heen zonder dat je elkaar hindert. Alles is al zo netjes geasfalteerd, meer plaats voor een natuur beleving. Waar je met honden lekker los kan lopen, waar daar is in dit gebied echt behoefte aan. Dus daarom duimpje omlaag. Omdat de definitie van verbeteren in de ogen van de gemeente Utrecht een andere is dan die ik voor ogen zou hebben.
Profiel van Irene Schuller
Geplaatst door:Irene Schuller
5 jaar geleden
In de huidige situatie is het niet prettig om met kleine kinderen te wandelen. Op het pad tussen de plassen wordt hard gefietst omdat het de kortste weg is, op de paden buitenom rijden ook fietsers en mountainbikers. De loslopende honden maken het vaak nog minder leuk. Het is een mooie uitdaging voor de gemeente om het iedereen naar de zin te maken met zo weinig mogelijk steen of asfalt.
Profiel van E Van Doorn
Geplaatst door:E Van Doorn
5 jaar geleden
Trek de wandelpaden door naar het IJsselsteinse bos.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
