Ga naar de hoofdinhoud

Toevoegen van een uitkijkpunt?

Van "Recreatie op de Nedereindse Plas"

Ga naar het project

Een idee is dat we een uitkijkpunt in het gebied plaatsen.

Goed idee (duimpje omhoog) of slecht idee (duimpje omlaag)? Als je wilt kun je een toelichting geven.

Reacties(9)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van M Bon
Geplaatst door:M Bon
5 jaar geleden
Dit is er al als je de berg opklimt. Mooie 360 graden view!
  • 1 like
Profiel van E Van Doorn
Geplaatst door:E Van Doorn
5 jaar geleden
En dan kan je uitkijken over?? Zonnevelden? Huizen? De A2? De heuvels zijn hoog genoeg.
  • 1 like
Profiel van John Thomsett
Geplaatst door:John Thomsett
5 jaar geleden
Onnodig en verstorend. Boven de skipiste kan je nu al prima lopen en is voldoende uitzicht.
    Profiel van Anita Vlam
    Geplaatst door:Anita Vlam
    5 jaar geleden
    Boven op de berg heb je al veel uitzicht. Toevoegen uitkijkpunt mi niet nodig.
      Profiel van Judith Boekel
      Geplaatst door:Judith Boekel
      5 jaar geleden
      Lijkt me niet nodig. Geld beter aan andere dingen besteden
      • 2 likes
      Profiel van Silvia Borgers
      Geplaatst door:Silvia Borgers
      5 jaar geleden
      Hopelijk ook toegankelijk voor rolstoelers, kinderwagens en scootmobiel. Heft in dit vlakke gebied niet hoog te zijn 5 meter is al heel wat
        Je hebt al een aardige hoogte in de vorm van de skipiste en daarnaast is vrije ruimte, dus niet nodig
        • 1 like
        Bovenop de heuvel van de skipiste heb je al een heel mooi uitzicht, dus dit lijkt mij wat overbodig….
        • 9 likes
        Profiel van Sonja Esselink
        Geplaatst door:Sonja Esselink
        5 jaar geleden
        Kan bv leuk zijn voor fotografen.
        • 1 like

        Delen

        Geplaatst door

        Huidige status

        voorgesteld