(Muziek)evenementen mogelijk maken?
Van "Recreatie op de Nedereindse Plas"
Ga naar het project

Een idee is dat we (muziek)evenementen in het gebied mogelijk maken.
Goed idee (duimpje omhoog) of slecht idee (duimpje omlaag)? Als je wilt kun je een toelichting geven.
Reacties(49)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Camiel Van Riel
Geplaatst door:Camiel Van Riel
5 jaar geleden
Evenementen richten in veel opzichten schade aan in dit NATUURgebied. Down Under is daar meer geschikt voor.
Profiel van M Bon
Geplaatst door:M Bon
5 jaar geleden
Al herrie genoeg vanaf de andere kant. Activiteiten op het podium houden. Dat is ervoor gemaakt.
Profiel van San Geurtsen
Geplaatst door:San Geurtsen
5 jaar geleden
In de wijk de Doorslag inNieuwegeinkrijgen we al het feestgedruis mee uit IJsselstein vanaf het Podium. Daarnaast is er al het parkfeest in park Oudegein in Nieuwegein. Ik zit niet op nog meer geluidsoverlast te wachten. Belangrijker nog is dat het in, tegen een natuurgebied aan . Hier ben ik fel op tegen. Overlast, verlichting g en al het afval schaadt de natuurgebieden.
Wat mij betreft dus geen feesten in welke natuurgebieden dan ook. Veel dieren hebben het al zwaar genoeg omdat wij mensen zogezegd ons eigen plezier willen hebben.
Profiel van Frank Verdam
Geplaatst door:Frank Verdam
5 jaar geleden
@San Geurtsen Je hebt gelijk,, San. Alleen de opmerking dat er geen feesten meer georganiseerd worden in Park Oude Gein. Geinbeat bv is verplaatst naar de Galercopperzoom. Tevens wordt er boven Down-Under op Houtens grondgebied ook evenementen gehouden. Kortom, genoeg evenemententerreinen in de omgeving, die bij lange na niet benut worden. Genoeg is genoeg.
Profiel van San Geurtsen
Geplaatst door:San Geurtsen
5 jaar geleden
@Frank Verdam inderdaad
Profiel van Oguzhan Erenoglu
Geplaatst door:Oguzhan Erenoglu
5 jaar geleden
Je hebt zoveel plekken en dan gaan jullie op een natuur gebied zo iets organiseren 🤦🏼♂️🤦🏼♂️
Profiel van Maarten Kuijl
Geplaatst door:Maarten Kuijl
5 jaar geleden
Hebben in verleden al gehad. De hele nacht werd er door gespeeld met piano. Niemand in Nieuwegein wist van iets , maar tot ver in Nieuwegein hadden mensen last. De klachten telefoon werd niet opgenomen.
Profiel van E Van Doorn
Geplaatst door:E Van Doorn
5 jaar geleden
Evenementen aan de rand van open weilanden. Dat gaar enorm overlast geven voor alle omwonenden in Nieuwegein, De Meern en IJsselstein. Om nog maar te zwijgen over het negatieve effect op alle dieren die in dit, nog 1 van de zeldzame stukjes natuur binnen de steden, leven.
Profiel van A. B.
Geplaatst door:A. B.
5 jaar geleden
We willen graag 'groen wonen, laat de natuur dan in haar waarde en houdt het aantrekkelijk voor de bewoners. Dus zeker geen evenementen in het groen!
Profiel van Heleen Pennings
Geplaatst door:Heleen Pennings
5 jaar geleden
Veel te invasief voor de natuur. Er zijn genoeg evenementen locaties in de omgeving.
Profiel van Erik Polak
Geplaatst door:Erik Polak
5 jaar geleden
Laat dit gebied met rust. Festivals zijn ook nodig maar hoeven niet overal plaats te vinden. Beperk de locaties en zorg ook voor stiltegebieden.
Profiel van Liana Brouwer
Geplaatst door:Liana Brouwer
5 jaar geleden
Absoluut niet!
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
