Ga naar de hoofdinhoud

(Muziek)evenementen mogelijk maken?

Van "Recreatie op de Nedereindse Plas"

Ga naar het project

Een idee is dat we (muziek)evenementen in het gebied mogelijk maken.

Goed idee (duimpje omhoog) of slecht idee (duimpje omlaag)? Als je wilt kun je een toelichting geven.

Reacties(49)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Camiel Van Riel
Geplaatst door:Camiel Van Riel
5 jaar geleden
Evenementen richten in veel opzichten schade aan in dit NATUURgebied. Down Under is daar meer geschikt voor.
    Profiel van M Bon
    Geplaatst door:M Bon
    5 jaar geleden
    Al herrie genoeg vanaf de andere kant. Activiteiten op het podium houden. Dat is ervoor gemaakt.
      Profiel van San Geurtsen
      Geplaatst door:San Geurtsen
      5 jaar geleden
      In de wijk de Doorslag inNieuwegeinkrijgen we al het feestgedruis mee uit IJsselstein vanaf het Podium. Daarnaast is er al het parkfeest in park Oudegein in Nieuwegein. Ik zit niet op nog meer geluidsoverlast te wachten. Belangrijker nog is dat het in, tegen een natuurgebied aan . Hier ben ik fel op tegen. Overlast, verlichting g en al het afval schaadt de natuurgebieden. Wat mij betreft dus geen feesten in welke natuurgebieden dan ook. Veel dieren hebben het al zwaar genoeg omdat wij mensen zogezegd ons eigen plezier willen hebben.
      • 1 like
      Profiel van Frank Verdam
      Geplaatst door:Frank Verdam
      5 jaar geleden
      @San Geurtsen Je hebt gelijk,, San. Alleen de opmerking dat er geen feesten meer georganiseerd worden in Park Oude Gein. Geinbeat bv is verplaatst naar de Galercopperzoom. Tevens wordt er boven Down-Under op Houtens grondgebied ook evenementen gehouden. Kortom, genoeg evenemententerreinen in de omgeving, die bij lange na niet benut worden. Genoeg is genoeg.
      • 1 like
      Profiel van San Geurtsen
      Geplaatst door:San Geurtsen
      5 jaar geleden
      @Frank Verdam inderdaad
      • 1 like
      Je hebt zoveel plekken en dan gaan jullie op een natuur gebied zo iets organiseren 🤦🏼‍♂️🤦🏼‍♂️
      • 1 like
      Profiel van Maarten Kuijl
      Geplaatst door:Maarten Kuijl
      5 jaar geleden
      Hebben in verleden al gehad. De hele nacht werd er door gespeeld met piano. Niemand in Nieuwegein wist van iets , maar tot ver in Nieuwegein hadden mensen last. De klachten telefoon werd niet opgenomen.
      • 1 like
      Profiel van E Van Doorn
      Geplaatst door:E Van Doorn
      5 jaar geleden
      Evenementen aan de rand van open weilanden. Dat gaar enorm overlast geven voor alle omwonenden in Nieuwegein, De Meern en IJsselstein. Om nog maar te zwijgen over het negatieve effect op alle dieren die in dit, nog 1 van de zeldzame stukjes natuur binnen de steden, leven.
      • 1 like
      Profiel van A. B.
      Geplaatst door:A. B.
      5 jaar geleden
      We willen graag 'groen wonen, laat de natuur dan in haar waarde en houdt het aantrekkelijk voor de bewoners. Dus zeker geen evenementen in het groen!
      • 1 like
      Profiel van Heleen Pennings
      Geplaatst door:Heleen Pennings
      5 jaar geleden
      Veel te invasief voor de natuur. Er zijn genoeg evenementen locaties in de omgeving.
      • 1 like
      Profiel van Erik Polak
      Geplaatst door:Erik Polak
      5 jaar geleden
      Laat dit gebied met rust. Festivals zijn ook nodig maar hoeven niet overal plaats te vinden. Beperk de locaties en zorg ook voor stiltegebieden.
      • 1 like
      Profiel van Liana Brouwer
      Geplaatst door:Liana Brouwer
      5 jaar geleden
      Absoluut niet!
      • 1 like

      Delen

      Geplaatst door

      Huidige status

      voorgesteld