Ga naar de hoofdinhoud

Meer horeca of foodtrucks?

Van "Recreatie op de Nedereindse Plas"

Ga naar het project

Een idee is dat we meer horeca of food trucks in het gebied toelaten.

Goed idee (duimpje omhoog) of slecht idee (duimpje omlaag)? Als je wilt kun je een toelichting geven.

Reacties(25)

Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Camiel Van Riel
Geplaatst door:Camiel Van Riel
5 jaar geleden
Meer horeca en/ foodtrucks veroorzaakt meer drukte, verkeer en geluidsoverlast. Niet doen!!
    Profiel van M Bon
    Geplaatst door:M Bon
    5 jaar geleden
    Niet nodig bij een rondje van slechts 5 km. Er is al horeca bij de piste. Geeft weer meer drukte en kans op afval.
      Profiel van Paul Van heezik
      Geplaatst door:Paul Van heezik
      5 jaar geleden
      Wellicht kan er een horeca locatie worden gemaakt in de hoek van het BP station A2. Een prachtige locatie waar natuurlijk gebouw met een mooi vlonder terras aan het water kan worden gebouwd. Ontsluiting met A2 mogelijk
        Profiel van Joke Delver
        Geplaatst door:Joke Delver
        5 jaar geleden
        @Paul Van heezik hoi Paul, het BP station ligt gelukkig niet in het zicht van de plas, dus dat is niet mogelijk. Bij het benzinestation aan de A2 zou het een wegrestaurant zijn en daar gaat het nu helemaal niet over.
          Profiel van Dorien Nijhuis
          Geplaatst door:Dorien Nijhuis
          5 jaar geleden
          Ik ben voor, maar dan gewoon een tentje waar je lekker wat kunt drinken en klein hapje kan eten. In Duitsland/Oostenrijk heb je bij zulke natuurgebieden altijd een fijn plekje om iets lekkers te nuttigen.
            Profiel van Albert Baars
            Geplaatst door:Albert Baars
            5 jaar geleden
            Ik heb een jaar of 7 een gesprek gevoerd bij de gemeente Utrecht over het uitbaten van recreatie horeca aan de plas. Ze zouden er bij mij op terug komen, nooit wat gehoord meer. Als 8 jarig jochie gelopen op de stortplaats wat nu nedereindse plas is. Dat het er nu zo Mooi bij ligt zou ik zeker wat willen gaan uitbaten, maar met zonnepanelen wordt alles verpest. Gr. Albert Baars
              Een strandtent met uitzicht aan en op de plas. Net zoals bij de haarrijnse plas
                Profiel van John Thomsett
                Geplaatst door:John Thomsett
                5 jaar geleden
                Er is al horeca en die is zeker nog niet overbelast. Geen noodzaak om dit uit te breiden.
                  Profiel van Ben Schuurman
                  Geplaatst door:Ben Schuurman
                  5 jaar geleden
                  Extra horeca voegt denk ik niets toe. Het terras van de skipiste wordt al weinig benut. Zeker geen tent waar je spullen kan meenemen, er ligt al ruim voldoende afval.
                  • 1 like
                  Profiel van Ineke Leguit
                  Geplaatst door:Ineke Leguit
                  5 jaar geleden
                  Er is al een horecagelegenheid. Ik zou het bij een houden.
                    Profiel van Anita Vlam
                    Geplaatst door:Anita Vlam
                    5 jaar geleden
                    Mogelijkheid om, na een wandeling wat te drinken, verhoogt aantrekkelijkheid van het gebied. En geeft meer jaar-rond mogelijkheden voor bezoek.

                      Delen

                      Geplaatst door

                      Huidige status

                      voorgesteld