Toevoegen van plekken om te ontspannen?
Van "Recreatie op de Nedereindse Plas"
Ga naar het project

Een idee is dat we plekken toevoegen om te zitten, om te liggen, te picknicken, een balletje te trappen of een (natuur)speelplaats.
Goed idee (duimpje omhoog) of slecht idee (duimpje omlaag)? Als je wilt kun je een toelichting geven.
Reacties(42)
Reageren is niet mogelijk omdat dit project momenteel niet actief is.
Meest recente reacties zijn geladen.
Profiel van Christiaan ten Pas
Geplaatst door:Christiaan ten Pas
5 jaar geleden
Hier een daar een bankje zou fijn zijn. Verder liefst niet te veel poespas. Natuur en rust moeten wat mij betreft voorop staan.
Profiel van Nijsen Marleen
Geplaatst door:Nijsen Marleen
5 jaar geleden
@Christiaan ten Pas mee eens
Profiel van Dorien Nijhuis
Geplaatst door:Dorien Nijhuis
5 jaar geleden
Een leuke en grote speeltuin voor alle leeftijden <12 zou leuk zijn! Ik mis hier in de omgeving een leuke speeltuin voor mijn dochter van 2. Ik moet haar bij veel dingen helpen aangezien de meeste klimrekken voor oudere kinderen zijn.
Profiel van Claudia van Eck
Geplaatst door:Claudia van Eck
5 jaar geleden
Graag wat bankjes!
Profiel van Govert van Ginkel
Geplaatst door:Govert van Ginkel
5 jaar geleden
Een paar bankjes langs de paden om in de zon te kunnen zitten zouden welkom zijn.
Profiel van Debby De Vries
Geplaatst door:Debby De Vries
5 jaar geleden
Vooral wat bankjes met een prullenbak hier en daar. Verder, naast misschien een natuurspeeltuin, het gebied juist niet teveel opsmukken. Het is er juist zo mooi doordat het niet te gemaakt is.
Profiel van Corine van Wijk-Edskes
Geplaatst door:Corine van Wijk-Edskes
5 jaar geleden
Aangezien saneren geen echte optie is, zou ik het gebied ook niet aanpassen om ontspannen te recreeeren. Je mag het water toch niet in en wat ga je dan doen op dat grasveldje. De meeste bewoners in de buurt hebben een huis met een tuin. En als je toch iets wil doen doe het dan vanuit natuurbehoud, Bv een blote voetenpad of een natuurspeeltuin.
Geplaatst door:onbekende auteur
5 jaar geleden
@Corine van Wijk-Edskes waarom is saneren geen optie? Omdat deze niet in het rijtje van CitizensLab en de gemeente Utrecht in deze enquête staan? Saneren is de enige optie om er ooit een veilig gebied te maken.
Profiel van Marleen van Veluw
Geplaatst door:Marleen van Veluw
5 jaar geleden
Een strandje met zand en beachvolleybal veld
Profiel van Trudy Westdijk
Geplaatst door:Trudy Westdijk
5 jaar geleden
Bankjes plaatsen
Profiel van John Thomsett
Geplaatst door:John Thomsett
5 jaar geleden
Dit soort plekken geven vooral overlast en afval.
Profiel van Lieve Koe
Geplaatst door:Lieve Koe
5 jaar geleden
Natuurspeeltuin en aparte hondespeelplaatsen. Niet wat lawaai aantrekt.
Delen
Geplaatst door
Huidige status
voorgesteld
