Klimaatpanel vergroenen
Van "De groene stad"
Ga naar het project
Donderdag 16 maart 2023 was de tweede bijeenkomst van het Klimaatpanel. De 50 ingelote panelleden hebben het gehad over het vergroenen van de stad. Wat verstaan Utrechters onder een groene stad? Hoe kunnen we inwoners daarbij het beste betrekken en wat zou de gemeente als eerste moeten vergroenen? Ook hebben we het gehad over de balans tussen deelauto's en bomen: liever een deelauto of een boom voor de deur?
Datum activiteit: maart 16de, 2023 van 18:00 tot 20:30.
Stadskantoor
