Informatiebijeenkomst Oog in Al aardgasvrij
Van "Oog in Al aardgasvrij"
Ga naar het project
Op 5 september was er een informatiebijeenkomst over aardgasvrij Oog in Al die de gemeente in samenwerking met Oog voor Warmte heeft georganiseerd.
Alle inwoners uit Oog in Al waren van harte welkom om langs te komen om zich te laten informeren over wat aardgasvrij betekent en hoe je zelf alvast aan de slag kunt met bijvoorbeeld isoleren en energie besparen. Er waren verschillende stands aanwezig waarbij inwoners zich konden laten informeren over de buurtaanpak aardgasvrij en het proces, energie besparen, isoleren van de woning en koken op inductie. Ook was Oog voor Warmte aanwezig met een stand voor informatievoorziening over hun energie coöperatie. Daarnaast haalde de gemeente de wensen, verwachtingen en interesse op voor het vervolg van aardgasvrij Oog in Al. Een participatieverslag van deze avond is terug te vinden in de bijlage.
Ook de presentatie die op deze avond is gegeven is toegevoegd als bijlage.
Daarnaast heeft de gemeente een video gemaakt om een indruk te geven van hoe deze avond is verlopen. Deze is hier terug te vinden: (video volgt nog)
Tot slot hebben we als bijlage ook een terugkoppeling gegeven op de zorgen en wensen die tijdens deze avond is opgehaald. We vinden het belangrijk om te luisteren naar jullie input en hiermee rekening te houden in de verdere stappen naar Oog in Al aardgasvrij.
